חברת שרמן מספקת שירות פרה-פרודאקשן, פוסט-פרודאקשן ואפטר מרקט מלא לכל לקוחותיה ועבור כל המוצרים והרכיבים המיוצרים על ידה. החל מייעוץ וליווי בתהליכי פיתוח מוצר, דרך הנחיה ותמיכה בתהליכי ייצור NPI וייצור סדרתי וכלה בשירותי תיקונים, החלפות, החזרות, Licensing והפצה עבור כלל יחידות המוצר המיוצרות על ידה.
כמו כן, מספקת שרמן שירות טכני גם סביב תהליכי עדכון, השבחה, שדרוג והתאמת מוצרים קיימים לאורך כל מחזור חיי המוצר ולאורך כל תקופת ההתקשרות של החברה עם הלקוח.
כחלק משיווק והפצת מוצריהם, מחויבים לקוחות שרמן כלפי צרכני הקצה שלהם סביב תקינות המוצרים, תיקון תקלות, מתן אחריות טכנית מלאה ולא פחות חשוב מכך, עדכון מוצרים קיימים ופיתוח מוצרים חדשים בהתאם לדינמיקת השוק. חברת שרמן מאפשרת ללקוחותיה לספק מענה מיטבי לצרכני הקצה שלהם, באמצעות שירות אפטר מרקט מלא על כל מוצר ורכיב שהזמין הלקוח בחברה וכמובן, אחריות מלאה על כל יחידות המוצר המיוצרות על ידי החברה, הן במסגרת תשתיות הייצור העצמיות שמפעילה שרמן והן במסגרת ייצור דרך שותפי הייצור האסטרטגיים של החברה.
בהזמנת שירותי פיתוח וייצור בחברת שרמן, יכולים לקוחות החברה להיות רגועים ובטוחים שכלל יחידות המוצר שהוזמנו על ידם, יקבלו שירות תיקונים מלא לאורך כל חיי המוצר וששרמן תעמוד מאחוריהם עם המענה המתאים להמשך פיתוח המוצרים בהתאם לשינויים המתרחשים בשווקים בהם הם פועלים:
שירות טכני מלא
כזרוע הייצור המרכזית של לקוחותיה, מחויבת שרמן לא רק לייצר עבורם מוצרים למלאי ולשוק, אלא גם לספק שירות מלא עבור אותם מוצרים, שירות שעל בסיסו יכולים לקוחות החברה לספק לצרכני הקצה שלהם אחריות מוצר ולהתחייב למדיניות מקיפה של החזרות, החלפות ותיקונים.
השבחת ערך
בנוסף לכך, בכדי לאפשר ללקוחותיה להיעזר בשירותי הייצור של החברה ככלי תחרותי התומך בתהליכי הצמיחה שלהם, מספקת שרמן שירות ללקוחותיה גם בהיבט של עדכון מוצר והמשך פיתוח רציף ובכלל זה, עדכוני תוכנה, הכנסת שיפורים, שינויי תצורה, שיפורי פונקציונליות מוצר וכן הלאה.
ניהול שוטף של שרשרת האספקה
חברת שרמן מקפידה לספק מידע שוטף ללקוח אודות הזמנות פתוחות, מצאי מוצרים, ולדיציית אחריות, סטאטוס מוצר ונתונים אנליטיים נוספים, שמיועדים לסייע ללקוחות החברה לנהל את קווי המוצר שלהם בשלבי האפטר מרקט.