חברת שרמן מציעה את הפלטפורמה מקצועית, לרשות החברה צוות מהנדסים ומומחי פיתוח וייצור, שיבנו עבורכם תכנית מסודרת להעברה מפיתוח לייצור כשלב הכרחי במעבר מייצור אבטיפוס בודד לייצור סדרתי של כל מוצר חדש. 

 

מעבר מפיתוח לייצור NPI

בכל תהליך של פיתוח מוצר חדש, נועד שלב האבטיפוס ליצור מודל פיזי המשמש לבדיקת המוצר והבאתו לכדי שלמות לפני העברתו לייצור סדרתי. ואולם, גם את תהליך הייצור של המוצר החדש יש לפתח בהתאמה מלאה למוצר המוגמר הספציפי. מעבר מפיתוח לייצור/ NPI הוא מעין שלב האבטיפוס של פיתוח תהליך הייצור למוצר, במסגרתו מבוצע תכנון יסודי של כל רכיבי ושלבי הייצור הסדרתי לקראת הוצאת המוצר לשוק.

 

תהליך NPI – שלבי מפתח

תהליכי NPI (New Product Introduction) יכולים להיראות שונים מאוד בין לקוח ללקוח, שכן מדובר בתהליכים מותאמים אישית בהתאמה מלאה לצרכי הפיתוח של המוצר הספציפי החדש. לאורך תהליך זה ניתן למנות 6 שלבי מפתח מרכזיים ואלו הם:

  • גיבוש תכנית NPI – הרכבת צוות NPI, זיהוי משאבים נדרשים להשלמת שלב הקונספט, הגדרת לוחות זמנים ויעדים והגדרת אחריות בין חברי הצוות.
  • בחינת היתכנות/ פיזיביליות – בניית מודל CAD, בניית תרשים זרימה לכל שלב בתהליך הפיתוח, הערכת עיצוב הקונספט והשיווקיות שלו, בחינת המשך הפיתוח עם העיצוב הנוכחי באמצעות מבחן אימות הנדסי.
  • פיתוח המוצר – הכנה ובחינה של אבטיפוס, בדיקת אבטיפוס באמצעות משתמשי בטא (Beta) על פי הצורך, הקצאת שטח ייצור, בניית תכנית רכש למשאבי ייצור לרבות חומרי גלם, הערכת היעילות הפרקטית והפיננסית של תכנית הייצור.
  • פרה-פרודאקשן (Pre-Production) – הכנת תבניות וכלים לייצור המוצר, הזמנת חומרי גלם ואמצעי ייצור, ביצוע הרצת פיילוט לקו הייצור.
  • ייצור – ייצור המוצר המוגמר, ביצוע בקרת איכות לכל אצווה, השקת המוצר.
  • הערכה כוללת – בדיקת תוצאות ההרצה וביצוע שיפורים נדרשים לקראת סדרת הייצור הבאה.

 

מפיתוח לייצור NPI בחברת שרמן

תהליך העברה מפיתוח לייצור NPI בחברת שרמן מתחיל כבר בשלב התכנון והכנת האבטיפוס, במסגרתו נלקחים בחשבון שיקולים הנדסיים, כלכליים ומקצועיים של ייצור סדרתי לרבות עלויות ייצור, טכניקות ייצור ומורכבות ייצור וזאת במטרה לאפשר את בדיקת האבטיפוס כשהוא כבר כולל בתוכו את כל ההתאמות הנדרשות לייצור הסדרתי העתידי.

בהמשך, מבצעת החברה מהלך של back end report אשר נועד לתת סקירה וסיכום ראשוני לתהליך ההרכבה ומציאת ליקויים לשיפור.

לבסוף, תוכלו להיעזר גם במערך הייצור המתקדם שלנו, בכדי להביא את המוצר שלכם לכדי ייצור והעלאתו למדף בשוק. חברת שרמן מעמידה לרשותכם מערך שלם של יכולות מתקדמות, מפיתוח לייצור, תחת קורת גג אחת ועושה זאת על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק עם כמה מן המוחות הטובים ביותר בתחום ועם תשתית מלאה ומגוונת של יכולות תכנון, פיתוח, רכש וייצור.

עשרות רבות מלקוחותינו נעזרים על בסיס קבוע בשירותי העברה מפיתוח לייצור NPI של החברה ונהנים מתהליכים יעילים, זולים וחלקים של הכנסת מוצרים חדשים לשוק. בין היתר, מספקת החברה את שירותיה לחברות קטנות, בינוניות ומובילות בתחום התעופה, הביטחון, הרפואה, הקוסמטיקה, האלקטרוניקה והטלקום.