חברת שרמן היא השותפה הנבחרת של עשרות חברות ויזמים לניהול תהליכי תכנון מוצר להרחבת קווי מוצר קיימים ויצירת קווי מוצר חדשים. שירות תכנון מוצר מכסה את כל מרחב ההשקה של מוצר חדש, החל משלב הקונספט, דרך שלב התכנון ההנדסי של המוצר וכלה בניהול חיי המוצר.
חברתנו מתמחה בתכנון מוצרים מתקדם ומעמידה לרשות לקוחותיה את כל משאבי האנוש, התכנון, הפיתוח והייצור הנדרשים להם בכדי לשמר תהליך קבוע של חדשנות והרחבת סל מוצרים עם שיעורי הצלחה גבוהים לטובת השורה התחתונה של העסק.
תהליך תכנון מוצר
תכנון מוצר הוא תהליך מתגלגל של זיהוי צרכי שוק מהם ניתן לגזור מוצרים ופיצ'רים חדשים, שעבורם קיים ביקוש בשוק. תהליך תכנון המוצר נוגע בכל ההיבטים המסחריים לאורך שרשרת הערך של הבאת מוצר חדש לשוק ובכלל זה, קונספט מוצר, שיווק וקידום מכירות, תחרות, פיתוח הנדסי, כדאיות כלכלית, ייצור, הפצה ושירות. בכל מהלך של הוצאת מוצר חדש, יש לבצע תכנון מקדים שנותן מענה לכל ההיבטים הללו, במטרה למקסם את הסתברות ההצלחה של המוצר בשוק ואת תרומתו לעסק, וזה בדיוק מה שיודעת לעשות שרמן עבור עשרות רבות מלקוחותיה. גישת תכנון המוצרים של שרמן מבטיחה כי כל היבטי המוצר נלקחים בחשבון, מהקונספט ועד לשירות הלקוחות.
שירות תכנון מוצר בשרמן
בשרמן תוכלו למצוא כמה מהמוחות, ההנדסיים, התפעוליים והמסחריים בעלי ניסיון רב שנים שיבנו עבורכם תכנית מוצר מלאה מקצה לקצה – גיבוש קונספט מוצר, פיתוח הנדסי ובדיקות מוצר, גיבוש Product Roadmap (ייצור, עלויות ותמחור, הפצה, ניהול מלאי, שירות) וגיבוש מפת דרכים של חיי המוצר לאורך שלבי החדירה.
אצלנו תוכלו ליהנות גם מכל סט השירותים המשלימים, הדרושים לכם, להוציא את תכנית המוצר אל הפועל ובכלל זה פיתוח הנדסי, אבטיפוס, בדיקות, אישור ותקינה, ייצור סדרתי והוצאה לשוק של מוצר מוגמר ומוכן לשיווק.
שותפות ארוכת טווח לחדשנות מתמדת
שירות תכנון המוצר מסופק כשירות Stand-alone ליזמים ולמוצרים בודדים וכן כשירות מתגלגל ומתמשך להרחבה, העשרה והשבחה של קווי מוצרים עבור מותגים מובילים במגוון תעשיות וענפים מסחריים. בהתאם לכך, מתפקדת שרמן גם כשותפה אסטרטגית חשובה של עשרות מלקוחותיה, המפקידים בידיה את משימת ניהול קווי המוצרים שלהם, ייזום מוצרים חדשים וניהול תהליכי התכנון משלב הקונספט ועד שלב ניהול חיי המוצר – במטרה לשמר נתיב צמיחה דינמי ולהוביל הגדלה רציפה של השורה התחתונה עבור לקוחות החברה.