בעשור האחרון, הולכת וגוברת הדרישה למוצרים מוגמרים, הן במונחי כמות והן במונחי מגוון. במקביל, הולכת ועולה גם רמת ציפיות הלקוח סביב זמני הספקה, תמחור תחרותי, עיצוב, פונקציונליות, שירות ואיכות. שתי מגמות אלה הופכות בשנים האחרונות לגורם סיכון ממשי לאיכות המוצרים בשווקים השונים, כשיצרנים רבים מוותרים מלכתחילה על רכיב האיכות לטובת רכיב המחיר, בעוד אחרים מסתירים נחיתות איכותית מאחורי תדמית צבעונית ותמחור זול.

עבור חברת שרמן, איכות הוא ערך יסוד חיוני והכרחי, היושב בליבת הפעילות של החברה ובא לידי ביטוי בכל רכיבי השירות, הפיתוח, הייצור, החומרים וכמובן, בקרת האיכות בחברה. חברת שרמן משקיעה ללא הרף בשיפור סל היכולות המקצועיות על מנת להמשיך ולספק את האיכות לה רגילים ומצפים לקוחותיה, תוך עמידה מלאה בביקושי השיא להספקה מהירה של מגוון מוצרים בהיקפי שיא.


הטמעת תפיסת האיכות כערך יסוד בחברת שרמן, מבוססת על מדיניות מובהקת שבאה לידי ביטוי במספר היבטים מרכזיים:

  • גיוס כוח אדם איכותי, מיומן וברמה מקצועית גבוהה מן המקובל בשוק
  • השקעה מאסיבית בהכשרה והעשרה מקצועית רציפה לכל בעלי התפקידים בחברה
  • פתיחת כל מערכי השירות והייצור של שרמן לפיקוח רציף של ארגוני תקינה מקומיים ובינלאומיים
  • הטמעת סוגיית האיכות כשיקול מפתח בכל תהליך מקצועי ועסקי המתרחש בתוך החברה

את הבטחת האיכות שלה ללקוחותיה, מעגנת חברת שרמן גם באמצעות אימוץ של כמה מתקני ניהול האיכות הבינלאומיים המובילים בעולם, בהם תקני איכות גנריים כלל ענפיים ותקני איכות ענפיים מתמחים בתחומי הרפואה, התעופה, החלל והביטחון. בכלל זה מחזיקה חברת שרמן בתקן ISO 9001, ISO 13485 ו-AS9100, המהווים את תשתית ניהול האיכות לרוחב כל פעילות החברה.


את הסטנדרטים הגבוהים, שאותם מתחייבת חברת שרמן לספק לכל לקוחותיה בכל עת, מעגנת החברה בפעילותה באמצעות שורה של כלים וכללים, שפותחו ושוכללו לאורך עשורים של פעילות החברה בעולם הייצור:

  • צוות מיומן, מנוסה ובעל ידע מקצועי רחב ומקיף.
  • בניית אבטיפוס באמצעות מתודולוגיות חכמות, גמישות ומהירות.
  • ניהול פרויקטים מקצועי משלב ההזנקה ועד שלב השירות פוסט פרויקט.
  • יישום מלא של מתודולוגיות Six Sigma לשיפור תהליכים בצורה מדעית.
  • תהליכי בקרת איכותי קפדניים.
  • עמידה בתקני איכות מובילים ובראשם ISO 9001, ISO 13485 ו-AS9100.
  • הספקה קונסיסטנטית ומהימנה על פי לוחות זמנים מוגדרים מראש.
  • שקיפות, בהירות ויעילות מרבית בזרימת מידע ותקשורת בתוך הארגון ומול לקוחות, ספקים וגורמי חוץ אחרים.

בחברת שרמן, ערך האיכות הוא ערך רוחבי שבא לידי ביטוי לא רק באיכות הייצור והמוצרים, אלא גם באיכות השירות, עמידה בלוחות זמנים, שביעות רצון הלקוח ותמחור תחרותי – בכל אלה, מקפידה חברת שרמן להרים ראש גבוה מעל השוק והתחרות.